FÅ 20% - MIX & MATCH
Köp två eller flera produkter. Se alla erbjudanden.
20% PÅ SKÖNHET
Köp två eller flera produkter, från bl.a. solskydd
20% PÅ DAM KLÄDER
Vid köp av två eller flera produkter
Storlek: 150 ML

Rabanne

One Million Deodorant Spray 150 ml.

Kampanjpris
415,20 SEK
Normalpris
519 SEK

Kampanjpris gäller vid köp av minst 2 produkter från samma kampanj

Fri frakt på ordrar över SEK 749 SEK. för Goodie-medlemmar. Läs mer
Leverans 2-4 arbetsdagar. Läs mer
30 dagars returrätt Läs mer
1 Million Deodorant Spray från Paco Rabanne är en kraftfull manlig deodorant som omedelbart ger en känsla av välbefinnande och fräschör som varar hela dagen. Deodoranten har samma raffinerade och kraftfulla noter av äkta läder, citrus och rosor som resten av 1 miljon sortimentet.

Originalet 1 Million Eau de Toilette är en av de mest populära Parfymer för män, vilket ger doften en ikonisk status över hela världen.
1 miljon vänder sig till den modiga och maskulina mannen som vågar stå själv. Doften är provocerande och spännande, lämnar ett starkt intryck och bryter med nuvarande normer för klassisk parfymeri.
1 miljon är en hyllning till att vara din egen – hur annars skulle du vara en miljon bland miljoner?
Paco Rabannes populära Parfymer för män är tillägnade herrar med oöverträffade smaker som älskar exceptionella ingredienser av hög kvalitet. Den komplexa doftsammansättningen består av saftiga mandariner, kryddiga kanaler och äkta läder, vilket ger 1 miljon en kontrasterande signatur som är både upplyftande och djup.

Toppnoter: Anteckningar om mandarin och pepparmynta: Rose Absolue och kanelbasnoter: Läder- och bärnstensPRODUKTEFFEKTER:
- En deodorantSpray kan användas dagligen - Har en fräsch effekt - Innehåller cirka 2 % doftkoncentratTIP: När en deodorantSpray används på huden tillsammans med en Eau de Toilette eller Eau de Parfum från samma serie, förstärks och förlängs doften på kroppen.
One Million Deodorant Spray 150 ml.
Rabanne
One Million Deodorant Spray 150 ml.
415,20 SEK
519 SEK
Öppet köp i 30 dagar​
Loading... >